شرکت رها همراه مدیران در راستای تحقق ارزش های سازمانی در حوزه بهبود مستمر تجربه ی مشتریان و با رویکرد رابطه ای عمیق و طولانی مدت با مشتریان برای ارائه خدمات حرفه ای و با کیفیت در سطح کشور تعهد دارد تا ایشان را نسبت به حقوق خود در راستای استفاده از گارانتی تلفن همراه آگاهی بخشد. از این رو شرایط و مزایای گارانتی و خدمات پس از فروش خود را به شرح زیر تقدیم می نماییم.

مواردی که پیش از پذیرش باید از آن ها مطلع باشید :

تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت رها همراه مدیران دارای ۱۸ ماه گارانتی می‌ باشد که تاریخ شروع آن براساس فعالسازی کد آن در شبکه همتا می‌باشد. ( این تاریخ ارتباطی به تاریخ خرید یا فاکتور فروشگاه ندارد )

مشتریان عزیز می‌توانند در صورتیکه دسترسی به نمایندگی خدمات پس از فروش را در شهر خود ندارند ، دستگاه معیوب خود را به همراه لوازم کامل ، درج کامل عیب دستگاه ، مشخصات کامل و با ذکر شماره تلفن جهت تماس به آدرس شرکت از طریق پست جمهوری اسلامی ارسال نمایند.

ارائه فاکتور خرید و ضمانت نامه با مهر فروش جهت ارائه خدمات الزامی است.

همراه داشتن کارت خدمات پس از فروش هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی می باشد.

مدل ، شماره سریال و مدت‌ زمان درج شده بر روی کارت خدمات پس از فروش می ‌بایست با اطلاعات مندرج بر روی جعبه مطابقت داشته باشد ؛ در غیر این صورت کالای شما شامل خدمات پس از فروش نمی‌ گردد.

درخصوص دستگاه هایی که باتری داخلی دارند ، ضمانت باتری همانند دستگاه و به مدت ۱۸ ماه می باشد.

تنها ایراداتی شامل ضمانت می شود که بدون دخالت کاربر دچار مشکلات سخت افزاری شود و به دلیل تولید معیوب باشد.

  1.  هرگونه آسیب ناشی از خمیدگی و انحنا ، شکستگی ، ترک خوردگی ، له شدگی ، رنگ رفتگی ، نوسانات برق ، تماس و نفوذ مواد شیمیایی از جمله سولفاته شدن  و رطوبت ، آب و مایعات ( حتی گوشی‌ های ضد آب ) ، حرارت بالا ، سرمای شدید ، استفاده نادرست ، فشار بیش از حد و ضربه خوردگی ، سرقت ، اتفاقات و حوادث طبیعی ، استفاده ناصحیح عمدی یا غیر عمدی (تشخیص این موارد با کارشناسان فنی است).
  2. خرابی ناشی از نصب غلط یا اتصال نامناسب به وسایل جانبی باشد.
  3. هرگونه صدمه به دستگاه مانند شکستگی صفحه‌ نمایش ، آسیب ‌دیدگی بدنه و یا اثرات ضربه به روی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست ، پیک و شرکت‌های حمل‌ و نقل به وجود آید دستگاه را از خدمات پس از فروش خارج می‌ کند.
  4. باتری‌ های خراب مانند باتری‌ های از حالت استاندارد خارج‌ شده و باد کرده از خدمات پس از فروش خارج می‌گردد. کاهش کارایی باتری بر اثر استهلاک تدریجی به علت عدم رعایت دستورالعمل ‌های درج‌ شده توسط شرکت سازنده به‌ عنوان خرابی باتری تلقی نمی‌ شود.
  5. تعمیر و باز شدن دستگاه توسط افرادی غیر از کارشناسان فنی مرکز گارانتی.
  6.  در کارت گارانتی و یا جعبه محصول.(IMEI) 6. تغییر ، مخدوش یا دستکاری شماره سریال دستگاه
  7. نصب نرم افزارهایی که مورد تایید شرکت سازنده نمی‌ باشند.
  8. روت کردن سیستم عامل دستگاه و نصب رام های غیررسمی روی دستگاه و همچنین قفل گشایی روی راه اندازها.
  9. نبود هولوگرام شرکت رها همراه مدیران ، عدم تطابق شماره‌ سریال با سریال مندرج بر روی کارت گارانتی فروش شرکت رها همراه مدیران.
  1. همراه داشتن خود گوشی الزامی است.
  2. همراه داشتن جعبه گوشی الزامی است.
  3. همراه داشتن کارت گارانتی الزامی است.
  4. همراه داشتن فاکتور خرید الزامی است.
  5. همراه داشتن کارت ملی و یا مدارک شناسایی در هنگام پذیرش.
  6. لطفا قبل از ارائه گوشی برای خدمات ، هرگونه اطلاعات شخصی شامل دفترچه تلفن ، پیامهای کوتاه ، عکس و فیلم را از آن پاک نمایید. همچنین سیم کارت و کارت حافظه را نیز از دستگاه خارج نمایید.
  7. شرکت رها همراه مدیران مسئولیتی درخصوص پشتیبان گیری و حفظ اطلاعات دستگاه ندارد.
  8. لوازم جانبی متفرقه نظیر گلس و … درصورت نیاز در طی مراحل تعمیر برداشته خواهند شد و شرکت مسئولیتی در قبال آنها ندارد.
  9. لوازم جانبی شامل خدمات پس از فروش نبوده و تنها دستگاه های تلفن های همراه و تبلت شامل این امتیاز می باشند.ش
  10. پذیرش دستگاه به منزله تایید خدمات پس از فروش نمی‌باشد. وضعیت قطعی آن پس از بررسی در بخش فنی و بر اساس شرایط مندرج در سایت می باشد.
  11. نتیجه بررسی حداکثر تا 7 روز کاری به مشتری اعلام می گردد.
  12. تحویل دستگاه به مشتری بین 7 تا 30 روز کاری می باشد.